Yavrusununannesi___ Kızlar bizim cinsiyetimiz belli oldu 😊 Erkek bebiş bekliyoruz önerilerinizi alabilir miyim 😍
midekoruyucu Yavrusununannesi___ ilerde oğlum olursa ben eşimin adını koymayı çok istiyorum eşim olmaz diyor ikna ederim İnşallah 😁
sukayhanacar Yavrusununannesi___ son 89 günümüz kaldı çok zorlandık isim konusunda erkek ismi çok zor. özellikle international bi isim istiyoduk ve R harfi de içermemeliydi 😂 o yüzden 23. hafta da falan bulduk. Alen koymaya karar verdik
58Vildan midekoruyucu ay bende Emrecan koymak istiyorum 😅 ama öyle bir karar alırsanız herkese dogumda söyleyin 🤣
Bebegim2021 Hacr Cok guzel Osman ismini de cok seviyorum ben ikisi biraraya gelince daha guzel olmus 🥰
Hacr Bebegim2021 teşekkür ederim ama soy isimimiz uzun olunca biraz uzun oldu gibi geldi bana inş ilerde sorun olmaz 🤣🌸🥰
Nisanurunannesi3850 Poyraz - ayaz - yiğit efe - alperen - Buğra - eymen - kaan - miraç - oğuz - ediz - egemen - rüzgar - yağız fikir olsun🤗