Damlaaaaa35 ben hastane çıkışı almayı düşünmüyorum lazım olan ne varsa beğendiğim bir şey oldukça farklı farklı model almak bana daha mantıklı geliyor set ve takım olan şeyleri sevmem her şeyi aynı model oluyor.. illa şu kadar şundan bu kadar bundan diye şartlanmadım kafama göre beğendiğim bir şey görünce alıyorum 1-3, 3-6, 6-9 alıyorum 1-3 kışlık 3-6 yazlık ve baharlık ürünlere bakıyorum :)