aezgi Fr170320 benim doktorumda hicbirseyi yasaklamadı paketli gıda yeme sadece dedi ve ben ciddi anlamda kola bağımlısıyım arada sırada iki üç yudum iciyorum doktorum o kadardan birsey olmaz demişti