Seymagemicioglu Bende bebeğime kavuştum kızlar ,bekleyen herkesin kucağına almayı nasip olsun inşallah 🙏❤
Esratayfunkscu Seymagemicioglu korkulcak kadar warmi bide tam mi bailttilar yolsa beldenmi uyusturdular
Seymagemicioglu Esratayfunkscu benimde ilk doğumumdu cok korkuyla girdim içeri girene kadar ağlıyorum ama içerde onu gördüğüm de ve şuan kollarıma aldığımda herşeyi unuttum .Belden uyuşturmalıydı illaki acın oluyor ama hepsi tatlı acı ❤🙏Hiç korkma .