Bebiss Anne olmus guzel anneler sudocrem kullanan varmi memnun kaldinizmi bende bebisime almayi dusunuyorumda tavsiye edermisiniz
midekoruyucu Bebiss ben kendi cildim için bile kullanıyorum 😁 zararsız güzel bi krem olduğunu düşünüyorum
Epifenomen Bebiss ben de bugün pişik kremi bakıyordum, incelerken mühendisinoğlunun sayfasında sudocrem’in içeriğinin değiştiğini yorumladığını gördüm, mustela tercih ettim onun için :/
Happybabyyy Bebiss DamlaNur29 midekoruyucu Ankakusu35 Ebrul Esmur_tnt Tuanazra Akdenizbebisi BaranAlp58 Deniz-deniz Eslina175 Babyy1S Sudocrem de kimyasal icerik var arkadaslar. Instagramda muhendisinoglu sayfasinda gorebilirsiniz detayli olarak
burcumelis Epifenomen ben kullandım malesef memnn kalmadım şampuan güneş kremi güzel kullandım ama pişik kremi kesinlikle bi işe yaramıyo tedavi edici değil
Ebrul Banuvalla bizde ailecek kullanıyoruz ilk kızımda kullandım çok memnun kaldık Şimdi eşim ve benim için ayrı kızlarım için ayrı kutu aldım 🤣
Esmur_tnt Bebiss ben kullanıyorum, genelde bepanthol pişik önleyici kullanıyorum bazen poposunda pütürcükler oluyor hemen sudocrem e geçiyorum bir kaç güne geçiriyor memnunum
Tuanazra Kızlarımın poposu asidik idrardan dolayı egzama oluyordu yara oluyordu herşeyi denedik sadece sudocrem ile bir gecede çözüm bulduk. ( biri 11 biri 9 yasinda) şimdi 3. Ye hamileyim ve ilk sudocrem aldım. Önleyici olarak da mustela sldim
Bebiss Ben de duymustum da hatta sivilcelere falan kullanmistim gercekten ise yaramisti bebislerde tecrubeli annelerden fikir alayim dedim ❤
BaranAlp58 Bebiss kendi Cildim için Kullanıyorum Hem çok güzel Nemlendiriyor hemde sivilceleri önlüyor ☺️
Deniz-deniz Cooook güzel bebegim pisik oluyo suruyom obür değiştirmemde iyileşmiş buluyom kesinlikle kullnmalisn ben yurt disindayim en iyisi o krem
Sumru Bebiss sudocream in içinde katkı maddesi falan var bende aldım ama her zaman sürmeyeceğim pişik önleyici olarak mustela alacağım inşallah olmazda çok şiddetli pişik olursa da sudocream kullanacağım çünkü çok etkili olduğunu duydum
Bebiss Sumru ya katki maddesi mi varmis🤔ama suanki bircok bebek urununde dalin unibaby ve bircogunda katki maddesi yokmu hepsinde vardir mutlaka
Sumru Bebiss aynen öyle ben pişik kremini 1 hafta boyunca araştırdım hemen hemen hepsinde var canım olmayanlarda bir işe yaramıyor ben işte dediğim gibi yapacağım
Babyy1S Bebiss ben de cok arastirdım bepanthol hametol gibi markayı alicaktim tesadufen sudocremi gordüm yorumlara baktım %90 ni önermiş hemen geciriyormuş bnce alicaksnz dusunmeden alın derm
durununannesii Babyy1S pişiği geçirdiği gibi vücuttaki yaralara bile iyi geliyo ayağımı ayakkabı vurmuştu bi deneyim dedim çok kısa bi sürede iyileştirdi içinde katkı maddesi var diyenlee var ama kullandığımız neyde yok ki katkı maddesi ihtiyaç anında kullandığımız sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum