Kizlar merhabalar 2nci nst deneyimimi yasadim fakat sedyeye yatarken bile hareket eden bebegim hareket etmiyor ite kaka elime tus veriyorlar sezgilerime gore basiyorum hissetmyrm yada karnimda cihazlar varken ayaga kalkiyorum hareket etmeye basliyor 😂😂😂 sizinde bebekleriniz benimki gibi munzurmu