Hanımlar herkese merhaba aşure günümüz mübarek olsun öncelikle.Benim sizlere bir sorum olacak,13 haftalık hamileyim bulantım kusmam hafifledi bitti derken yine başladı.siz de yaşadınız mı bunu? Dr.a gideceğim ama eşimin işi dolayısıyla 1hafta sonra gideceğiz inşallah. Benimde aklıma buraya yazmak geldi.bir de ağrılarım oluyor ama normal deniliyor ne diyorsunuz? Bir de bu hormonlardan korkmaya başladım ben 🤔😶😂 durup dururken ağlama krizine girenlere selamlar😅