Kızlar belki size saçma gelicek ama elimi sol kasığımın altına koyduğumda tık tık kalp atışı gibi bişeyler hissediyorum bi yakınım söylemişti 7-8 haftadan sonra elini koy hissedersin diye Şimdi 10 haftalığız hissediyom baya bişeyler 7/24 taktım artık bu kalp atışı mı acaba benim gibi olanlar var mi ?