B23885
ağrının yeri ve şiddetine göre sonuçlar değişir ama yinede bilgi amaçlı yazmak istedim.bende de ara sıra öyle ağrılar olmuştu,toplamda 5 defa falan….doktora sorduğumda bebek baskı yapıyordur demişti ve öyle ağrım olduğunda evin içinde yürüyüp,göbeğimi üstten biraz bastırarak okşadığımda bebek hareket ediyordu ve anında geçiyordu☺️ bi keresinde asla uyanmadı ve çikolata yiyip evin içinde hızlı hızlı yürüyüp karnımı okşayıp uyandırmaya çalışmıştım ve kıpırdayınca yine anında geçmişti☺️