Zeynepakay01 Hanımlar meraba 14 haftalık gebeyim de bir saattir ayağa kalktığım zaman karnımda ağrı hissediyorum dik yürüyemiyorum ayağa kalkınca aşırı ağrıyo uzandığım zaman sadece geçiyor ayağa kalkamıyorum bu normal mi hastaneye gitmeli miyim?😕
kuzeylianne Zeynepakay01 Aynı şikayetle dün doktoruma dedim alt karnım agrıyor arasıra sıkıntı olurmu diye. O da seni zorluyor mu nefesını kesıyormu kalkamıyor musun dedı Hayır dedim o zaman normal dedi. Ben 12. Haftamdayım. Sen de gitmelisin bence tatlım. Gecmıs olsun. Bişey oldugundan yada olacsgından değil ama en azında tedbırı elden bırakma için rahat olsun. Çünkü yerleşme agrısı filan da dıyorlsr bazen.
Zeynepakay01 kuzeylianne Bende bi defa yine aynı şey olmuştu dinlendim geçti canım yerleşme ağrılarını da biliyorum o birden kıramp olarak giriyor ama bu 2. Kez böyle oldu doktorumu aradım şimdi o da dedi normal falan ama yine de bi gidicem içim rahat etsin maksat çok tşk ederim 🙏