Aysegulkarasu1 canim doktorun verdiyse niye şüphe duydun ki yargılamak değil niyetim ama doktoruna güvenmeyip burdaki bayanlara sorma ihtiyacı duyuyorsan o doktorla nasıl ilerliyceksin gebelik boyunca tabiki bazı şeyleri sorup bilgi alışverişi yapıyoruz burda ama bu ilacı kullanmalimiyim tarzı sorular olmamalı bence kullandım şu yan etkisi oldu Normal mi desen anlarım ama rahimde kasılmalar olduğu için ağrı hissediyorsun buda düşük riski plusturur doktorunda riske atmamak için yazmıştır ilacı benimde başıma geldi ordan biliyorum ağrım olduğu için yazmıştı doktorum ama lütfen doktoruna güvenmeyi dene veya güvenebileceğin bir doktorla tanış senin için daha iyi olur umarım beni yanlış anlamazsin