Sena0111 16+3 hamileyim kızlar ve şuan vicdan azabı çekiyorum dün dalginlikla unutmuşum şimdi ilaç saatim geldi diye bı baktım dün vurmamisim bişe olur mu sizce başına böyle bişe gelen var mı
Hullyaa Sena0111 bişey olmaz canım bende kullanıyorum geçen gün bitmişti kaldığımız yerde bir tane eczane var maalesef onda da yoktu o gün yaptıramamıştım ertesi gün yaptırdım doktorum 1-2 günle bişey olmaz demişti
merve0128 Sena0111 canım bişey olmaz inşallah sen alarm kur tlfnuna ben öyle yapıyorum kaçırmayım iğne saatini diye sonuçta insanlık hali unutulabiliyor. Mutlaka aynı saatte olmasında dikkat et canım Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸
Sena0111 Hullyaa ayy tsk.e canım kendime gelemedim hala nasıl böyle bişe oldu diye ben bide 3 tane kaybettim üstüne titriyorum şimdi bu hamileligimde
Hullyaa Sena0111 Çok geçmiş olsun canım bnde maalesef bir tane kaybettim ama veren de Alan da Allah o ne derse o olur🙏 Rabbim inşallah bu bebişleri sağlıklı bi şekilde bize bağışlar.Bir günden bişey olmaz takma kafana❤️