Merhabalar. 24. haftamdayım. Rahim ağzım kısaldığı için sörklaj yapıldı. Kanama ile gittim hastaneye, kanamam durdu. Yatak istirahatı verdi doktor. En azından 7. ayım dolana kadar çok riskli olduğunu söyledi. Daha önce böyle bi şey yaşayıp da dikişleri 9. aya kadar dayanan var mı? Neler tavsiye edersiniz?