Merhaba 42.haftaya girdim ve doktora gittim bugün hala açıklık yok sancı da yok. Gününü bir hafta geçti. Salıya kadar olmazsa suni sancı vereceklermiş ama sıcak bakmıyorum. Günler sürebilir dedi.. Onun yerine suni sancıyı hiç almadan sezeryan mı olsam? Bebeğin kilosu 4000 gram olmuş zaten korkuyorum dedim.. onlarda sezeryana sıcak bakmıyor ama napayım yaa. Kendi sancımla olsa tamam deneyeyim ama saatlerce günlerce suni alıp sonrasında ıkınmaya gücüm kalmazsa yada açılma olmazsa daha kötü. Sizce ne yapmalıyım?