Buketg13 Kızlar iki sorum olacak sizlere. Kızlar 12 haftalık gebeyim ve yüzüm çok kötü oldu . Kırmızı lekeler ve sivilceler çıktı nasıl geçecek bunlar ? Birde eşimin ve benim kan grubumuz da aynı . İkimizinkide B RH+ bu doğumda flan sıkıntı olur mu ?
betulbodur Buketg13 O lekelerle benim de başım dertte ne yaptıysam olmadi doğumdan sonra geçer diyorlar bıraktım artık. Kan gruplarınızın aynı olması herhangi bir sorun teşkil etmez
Buketg13 betulbodur bazıları geçiyor bazıları kalıcı olabiliyormuş ben bir sürü şey kullandım yinede geçmedi . Bı geçiyor gibi oluyor sabah yeniden başlıyor
Buketg13 betulbodur bazıları geçiyor bazıları kalıcı olabiliyormuş ben bir sürü şey kullandım yinede geçmedi . Bı geçiyor gibi oluyor sabah yeniden başlıyor