Ferda3342 Merhabalar hamileliğimin 9 haftasını tamamlıyorum bu hafta kasık ağrılarım oldu ve kahverengi lekeler geliyor sürekli değil, lavaboya gittiğimde günde 2 kere gibi bu normal midir?
Nazzeda Ferda3342 Bende 10. Haftadayım birkaç gün önce oldu canım ihmal etme sebepsiz de olabilir ama önemli de olabilir doktoruna danış en azından progrstan verir fazla kendini yorma bol bol su iç stresten uzak dur
Minegkhn92 Ferda3342 bendede olmuştu 7. Haftamda progesteron başlattı kesinlikle doktora git ihmal etme 12. Haftaya kadarda kullandım 👍🏻
Gulbahar35 Ferda3342 Kesinlikle en yakin bi acile gidip durumu acikla canim progestan baslar belki ciddi bisey olmayabilir ama bu gibi seyler dusuk belirtileri oluyor demisti doktorum bende o sebeple gittim simdi progestan kullaniyorum gunde 3 kere suanlik gecti Allahım bidaha yasatmasin InsAllah 👐🤗
Gamzelinur Ferda3342 normal değil mutlaka doktoruna gitmelisin plesanta kanaması olabılır hemen progestan iğne ve hap başlata bılır
Ferda3342 Nazzeda progestron verdi onu kullanmaya başladım içim rahatladı çok teşekkür ediyorum umarım atlarız bu sürecimizde
Ferda3342 Gulbahar35 bende görüştüm doktorumla progestron verdi günde 3 defa kullanılıyorum umarım bende atlarım çok teşekkür ediyorum