Anneler merhaba :)) 35+2 deyiz ananas istedi canım hiç yemedim gebelik boyunca internetten biraz araştırdım kimi sayfada yararlı, kimi sayfada doğumu tetiklediği söylüyor, en iyisi doktoruma sormak dedim yiyebilirsin dedi ama yinede tereddüt ettim doğumu tetiklediğine dair tecrübe yaşayan varmı 🙄🤔