Eda_zafer_1 benim 1 kere olmustu canim. Benim dogumda ıkınma hissim hic gelmemisti. Kendim zorlamistim hep acaba ondan mi dedim o yüzden. Sabah 5 bucukta yapmistim dogumumu. Sonra öglen bebegimi küveze almislardi onu görmek icin giderken tutamamistim. Resmen kaslarimi hic bir sekilde oynatamadim sanki. Cok acaipti. Allahtan altimda yetiskin bezi vardi da sorun olmamisti.