Badembebe Mucizelerim2020 bana açık renk frenç olabilir dediler, makyaj giderken yapmicam, ter olucak, göz yaşı, bebek yüzüme değecek filan ama doğumdan odaya çıktıktan sonra hafif bi makyaj yapmayı düşünüyorum, foto çekimi için en azından
Mucizelerim2020 Sinemcetin20 Hey masallah sen tecrübeli annesin ozaman yolgösterensin 💕 Rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin kuzummm
Sinemcetin20 Mucizelerim2020 amin insallh baglat diyolar bazilari baglatma türlü türlü hastalık cikiyo diyo kafam corba oldu 27 yaşındayım okadr buyuk yasimda yok
Sinemcetin20 Mucizelerim2020 aynn oyuzden neyapacgmi bilmiyorum bidha istemiyorum bu geblik zor geciyo
Quebonita Değil makyaj bana lens taktırmadılar, gözlüğümü takayım bari çocuğu nasıl görcem dedim. Biz sana yakınlaştırırız dediler 😅😅
Kbrabaris Canım ben saçına masa yapmıştım bide eyeliner çekmiştim gözüme hiçbirşey demediler ama ağlamaktan akmıştı hep 🤦♀️ odaya çıkınca yaparsın bence şimdi eylül de tekrar doğumum var sonra yapmayı düşünüyorum
mom101 Mucizelerim2020 doğuma giderken makyaj oje mi akla gelir ya?😂 benim daha 2 ayım var şimdiden korkuyorum😂