Burcukars Sizinde oluyor mu bilmiyorum benim sürekli ağzım ekşiyor acı bi tat var hep sürekli şeker yiyorum o da zararlı ama artık ne yapacağımı bilmiyorum 😔 Yediğim hiç birşeyden tat almıyorum 🤦🏻♀️
Madeleine Burcukars kaç haftalıksınız? Ben şeker ve bişeyler yemiyim diye sürekli diş fırçalıyodum günde 4-5 kere fırçaladığım oluyodu😀
Hyl32 Burcukars Daha hamileliğin başındasınız çok normal bi durum yaşadığınız benimde olmuştu 33. Haftamdayım halen var böyle ufak bi sorunda bu kadar şikayetçi olmayın daha ilerisi daha zor 😬
Ebrarela_1963 Burcukars hiç abartısız söylüyorum günde 7.8 diş fırçalıyorum gece tuvalete kalkıp diş fırçalıyorum resmen o acı tadı almayım diye şeker yiyorum gündüzleri 😖yada hiç ağzım boş kalmıyor o yüzden
Burcukars Madeleine 10.haftam bitmek üzere 🤦🏻♀️fırçalama iyi geliyor ama bişeyler yiyorum tekrar başlıyo daha fazla
Vildan2018 Bende öyle ben aksine tatlı yiynce daha kötü bir tat oluşuyor benim.mide normalde de sorunlu belkide hamilelikte daha da artıyor