Ankara şehir hastanesinde veya sami ulus’a gidip memnun kalan var mı canlarım. Varsa doktorun ismiyle beraber verirseniz randevumu oluşturmayı. 4 haftalıkken kese görmek için etlik lokman hekime gittim fakat doğuma kadr devam edemem uzak ve hastane hijyenik deil doktor ne kadr iyi de olsa. Tavsiyeniz varsa söylerseniz memnun oluruumm.😊