Merhaba güzel anneler bugün on gün oldu doğum yapalı ilk kızım bir buçuk yaşında birde bebeğim küçük olunca fırsat bulamadım yazmaya . Öncelikle iki çocuğum da kız olmasına rağmen doğumları hamilelikleri her şeyi çok farklıydı . İlk doğumum hiçbir belirti yokken suyum gitti hastaneye gittik ve 21 saat suni sancı çektim ve kordon dolanması vardı diye doktorlar karnıma bastıra bastıra doğumu başlattılar . İkinci kızımda ise üç dört gün evde ara ara sancılarım geliyordu gece cam açıkken uyuyamıyordum. Sancılarımla beraber ağrılarım daha fazla oluyordur . Evde temizlik yapıyorsun spor yapıyordum ve annemlere gidince sıcak suya giriyordum. Salı günü ikindi den sonra nişanım geldi akşama kadar bende sguat yapmaya devam ediyordum. Eşim 23 te eve geldim yemek hazırladım yedi ve kızımla beraber uyumaya gittiler. Bende mutfakta bulaşıkları yıkıyordum dedim sabah hastaneye gidiyorum suni ile doğumu başlatacak doktorum ev temiz olsun . Sancılar belime giriyordu tabi bende ikinci duğumumda sancıları hissettim ilk doğumum direk suni ile başladı . Neyse saat 00.00 di yatağa geçtim ama ne yapıyorum ağrıdan uyuyamıyorum kalktım oturma odasına gelmedim tv ye bakıyorum sancı geldiğinde belimi ovuyordum ve bıraktığında uyuyakaliyordum . Baktım geçmiyor beni de bir sıcak Bastı bu defada antrede Uzandım uyuya kaldım uyandım bir bel ağrısı dayanamıyordum sonra bir şey koptu içimden hemen parkeye kalktım ve suyum geliyordu bir yandan ağlıyorum bşr yandan korkuyorum . Neyse eşim uyandı ben duşa girdim çıktım haZırlandım depend kullanıyordum çok işe yarıyordu. Neyse ablamı aradım dedim suyum gidiyor Dedi hemen hazırlanıyorum kızımı annemlere bıraktık hastane yolunu tuttuk . Yolda on dakikada bir beş dakika da bir sancı giriyordu girdiğinden adım atamıyordum . Neyse acile gittik ebe muayene etti 4 cm açıklık ben bir mutlu oldum suni vermeyecekler diye . Nst de bir defa sancı çıktı. Beni aldın doğumhaneye gittik yolda sancı tuttu Adım atamadım eşim elimi tuttu belimi ovdu sancı bırakınca çıktı doğumhaneye . Saat gecenin 02.00 si. Bu defa dosyayı hazırladılar soruları sordular ebe dedi çatala çık dedim acilde muayene ettiler dedi bizde muayene edeceZ etti açıklık 5-6 cm ben seviniyorum tabi Suni verilmeyecek diye . Nst ye 20 dakika bağladılar ablam ve eşim de dışarda bekliyorlar ben diyorum çıkarın bu cihazı belim kırıldı duramıyorum tabi daha bekleyeceksin diyorlar sancılar beş dakika da bşr giriyor girdiğinde nst işkence gibi geliyordu. Neyseki 20! Dakika geçti. Ve bana dedi bol bol yürü tuvalet hissin gelirse çağır . Koridorda yürüyoruz sancı geldiğinde dizlerimi yere bırakıyordum ablam beli pvuyordu. Sonra tekrar yürüyordum. Ebe geldi dedim küçük abdestim geliyor dedi bize büyüğü lazım dedim dayanamıyorum artık dedi gel masaya çık saat kaÇ bilmiyorum Bakmak aklıma gelmedi o an . Çatala çıktık dedim açıklık tam doğumu başlatacaz. Sonda taktı dedi ne kadar çok idrarın var doldu resmen dedim patlamak üzereyim . Neyse sancın geldikçe ıkın dediler benim hemoroidm o an öyle bşr şişti ki ebe dedi ilk defa böyle görüyoruz dedi . Dedim karnımı bastırım bastırın benim gücüm kalmadı. Diğer ebe bastırdı üç defa uzun uzun ıkınmadan sonra kızım doğdu . Saat sabahın 4 ydü doğdu prensesim . Doğumum kısa sürdü çok şükür . Kızım gelirken beni içtenn yırtmıştı . Ebe de dıştan yırttı dikişlerim çok oldu. İç dikişlerim tutmuyordu kanama yapıyordu bir buçuk saat sürdü dikişlerim . Rabbime şükürler olsun sağlıkla geçti doğumum herkese dua ettim . Kızım 3 kg ve 49 cm doğdu . 41. Hafta da geldiği için sütüm de hemen geldi . Rabbim kimseyi o kapıda bırakmasın . İnşalllah hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız .
uzun oldu hakkınızı helal edin. Programa bakmaya devam edecem çünkü seviyorum burayı . Allah a emanet olun 😘