Kızlar ya ben üç haftadır diyet yapıyorum 2 haftada 3 kilo verdim şeker cıkımca başladık iyi gidiyordum değerlerim diyetle normale dönmüştü ama üç gündür asla normale dönmüyor diyete devam ediyorum yürüyüş yapıyorum hep sınırda 140 150 130 seyirleri iğne yolu mu gözüküyor kullanan var mı diyete de devam ediyor musunuz beni aydınlatır mısınız