Denodeno Kızzzzlarrr anneleeeer son adet tarihim 26.07 ve 22 ağustosta beta 134 çıktı bugün doktora gittik ultrasonda görülmedi doktor daha yeni görülmeyebilir dedi ama sizin ne zaman göründü bebişleriniz
Minegkhn92 Denodeno 7 binlerde gittiğimde göründü dediği gibi kesenin görülmesi için değerin 1500 ün üstmde olması lazm sabret canım 😇 hayırlı olsun şimdiden 🙏🏻
honeybooble Denodeno benim 5 bin küsür ile vajinal muayeneyle görmüştü canım, acele edip üzme kendini
Defdef22 Denodeno kanda hamile olduğumu öğrendim kese gözükmedi 1 hafta sonra gittim keseyi gördük ondan 1 hafta sonra gittim içinde bir fasulye gördüm 😂doğurdum şuan 15 aylık kızım yani normal canım 1 haftaya gözükür
hfz hayırlı olsun canım, evet henüz çok daha yeni kesenin gözükmesi 8. haftaya kadar süresi var seninki büyük ihtimal 4-5 haftalık falandır, ben bebeğimin kalp sesi ve kesesini 7. haftada görmüştüm
tunaninannesi Daha çok küçük görülmemesi çok normal. Beta hcg değeri 1500lerde kese görünüyormuş zaten. Her gün ikiye katlandığını düşünürsek. Bir hafta sonra keseyi görebilirsiniz❤️🧿
Tugbaslan3458 4 haftalikti gittiğimde ilk kan testinde 76 tarzi bisey cikti hemşire erken daha bisey diyemem umutlandırmak da istemem demişti 1 hafta bekledik sonra gene kan verdim 1593 tarzi bisey çıktı ama ultrasonda kese gözükmedi 1 hafta sonra gittiğimde yani 6 haftalikken keseyi ve nokta seklinde bebegi gorduk suan 9+2 yiz elhamdülillah insallah sizde görürsünüz içinizi ferah tutun 🤲🏻🤲🏻🙏
Denodeno Çok teşekkürler kızzzlarrr ben kan testi yaptırmadım tekrardan haftaya yaptırıcam umarım yükselmiştir
honeybooble Denodeno acımıyor hayır, kese ultrasonda gözükmeyince alttan muayene ile bakıyor zararı olmaz diye söylediği için baktırmıştım