Merhaba arkadaşlar, ben 17 haftalık hamileyim de bebegim biraz asagida dusuk riskim var biraz . 3 gundur asagidan kasıklarima dogru sanci var yatinca degil ama yuruyunce oluyor bide yataktan donerken agri oluyor acaba bebek asagida diye mi oyle oluyor ? Boyle agrisi olan oldu mu acaba ?