Benim adetim 3 gün gecikti.yerleşme kanamasi olmadı.yerlesme kanamasi adetten önce olurmuş.internette öyle okudum.adetime 5 kala ve 1 kala kan testi yaptirdim ikisinde de 1.0 çıktı.erken yaptirmis olabilirim bilmiyorum.bu pazartesi doktora görüncem.adetimin 35. Gunu olacak eğer adet olmazsam.adet belirtilerim kayboldu.adete yakın goguslerim sertlesirdi.simdi yumuşak.hassas değil.arada sirada agriyor.kasigimin farkli bölgelerinde ağri yada batmaya benzer bisi oluyor.ama adet batmasi gibi degil.vajina akintim arada beyaz sulu ya da sadece berrak tirnagimla kazidigimda beyaz.başlarda kremsi akintimda oldu.koku hassasiyetim var.halsizim bitkinim.iştahsızım, yemek yedikten sonra biraz tiksiniyorum, başlarda hafif bulantim vardi simdi yok.mide yanmam var.idrarimi yaptiktan sonra tekrar idrar yapma istegim var.vücut ısım mevcut.sabahları ensem islak uyaniyorum hergün olmasa da.bir sırt ağrım yok.sonu ne olacak bilmiyorum.