Bus95 Arkadaşlar merhaba . 19 haftalık gebeyim daha önceden fark etmedim sanırım ama iki gündür bel ağrımın da etkisiyle çok dikkat ediyorum vücuduma vajinamın içi berrak su rengi gibi sürekli nemli ıslak oluyor bu normal mi .
L183 Bus95 bende 19 haftalığım duş alıyorum kuruluyorum temiz giyiniyorum 2 saat sonra sanki altıma az kaçırmış gibiyim neden bende anladım
ecembugra53 Bus95 canım terlemeden kaynaklı olabilir enfeksiyon olabilir yada doktor gittiğinde söyle akıntı da olabilir
Fpc02- Bus95 gayet normal olduğunu söylemişti doktorum şeffaf kokusuz su gibi akıntı sağlıklı ve olması gereken akıntıymış. Koruma ve nemlilik sağlaması için ☺️
Bus95 L183 aynı durum bende de var canım sürekli kuruluyorum mesela gidip bakıyorum yine nemli ıslak gibi
Bus95 ecembugra53 kontrolüm geçen haftaydı daha üç hafta var bi dahaki kontrolüme acaba erken mi gitsem
Bus95 Natuvane bende anlamadım normal açık sarı kremsi akıntı zaten oluyor da bu renksiz filan sadece bi ıslaklık olunca tedirgin oldum
Derenannecik45 Evet iğrenç ötesi bi durum gerçekten ben günde 4 tane iç çamaşır değiştiriyorum akıntı desem değil ter olabilir mi bilmiyorum sırf bunun yüzünden klima karşısından kalkmıyorum ama kötü bi şekilde yine oluyor çaresi de yok galiba 😢