momteacher evet yaptırdım canım. Valla benim ne kadar sürdü, bebeğe bağlı açıkçası☺️ Ben gittiğimde randevumda bir sıkıntı olmuştu 2.30 da ki randevuma 1-1.30 saat geç girdim maalesef. Ve 5 gibi çıktım ☺️ Bebeğim saolsun kafasını göstermedi🤦🏼♀️ Ayrı bi yere gitmiyorsun kendi odasında ki cihaz ile bakıyor. Senin randevun varsa fark etmez, bebekle olabildiğince ilgileniyor.😊. Komple her organına baktı bebeğimin, zaten kendisi bilgilendirerek ilerliyor. Telefona kayıt yapabiliyorsun, ve CD ye de kaydediyor ayriyeten. Randevuna gitmeden yarım saat Ya da 1saat önce Bol bol çikolata ile vişne suyu tüket. En azından benim gibi çok beklemezsin.☺️