çok güzel ama inanın bunlar lazım olmuyor bile
Ben kendime 2 adet pijama , Ben neden çıkarken giyeceğim kıyafetim, bir havlu 2 paket de
Depend , Göğüs pedi , süt pompası biberon ve emzik koymuştum Bir de emzirme sütyeni iç çamaşırı.
Kızıma da 10′lu hastane çıkışı ve iki takım koydum 4 tane zıbın çorap eldiven şapka 2 adet mevsimlik battaniye Çünkü yaz günü doğmuştu .
Pişik kremi vesaire bunları koymadım iyikide koymamışım çünkü çocuk doğru dürüst tuvaletini yapmıyor ki pişik olacak.