merve2009 çok geçmiş olsun canım maalesef çoğumuzun başına gelen birşey , dört aylık bebeğim kalbi durdu maalesef bizde ilaçla düşürdük hastaneye yatış yapılıyor sabahdan ilaç vermeye başlıyorlar sancıların arttığı ilacın tesir ettiği zamanda bebeği düşük oluyor maalesef . Sabah yatış yaptım akşam dokuz saatlerinde sancı artması ile birlikte düşük oldu ☹️ içinde parça kalmadığı için kürtaj olmadım ama parça kalsaydı kurtajda yapacaklardı