İyi akşamlar kızlar.Ben 5ci haftadamdayım.Adet sancıları gibi ağrılarım oluyor.Henüz doktara gitmedim.Kocam da doktor.Rusiyada yaşıyoruz.10 gün beklememi söylediler.Dün gece uyuyamadım ağrıdan dolayı.Çok fazla da başım dönüyor.Sizce neden ola bilir?Düşük yapa bilirmiyim?Böyle durumu yaşayanlar oldu mu?