cico-20 zeome yaa adet agrısı gbı bende de oluo bende normal dıe dusunmustmmm😟haftaya randevum vr dıeym bende
Cookie_ Eğer geçmiyorsa doktorunuza başvurun. Benim 26.haftamda benzeri olmuştu nstde düzensiz kasılmam çıktı. 2 gece hastanede kaldım ilaç ve serumlarla sancılar durduruldu.
YaseminNurcanSu Cookie_ Ay canm yazdigin iyi oldu hergun gunde 2 3 kere adet sancisi gbi sancim oluyor cati agrim oluyor bende normal galiba diyorm kendi kendime bi kac dakika sonra geciyor cunku. Ayin 10 unda kontrolum var erken gideyim bari
Mucuzemiz zeome gittim canım hastaneye şimdi geldim küçük küçük sancılarım çıktı.Devam ederse sabah gel dedi.
Mucuzemiz Alttan muane etti ebeler.Akintin var mantar olabilir oda erken doğumu tetkikler dedi Hiç duymadım kaşıntı yanma hiçbir şikayetim yokki