Esila2018 Haftadayim biraz sancim basladi doktor ya yarin ya da persembe günü dogumun gerçekleşir dedi. Sezeryanlik bisey yok normal dogum yapabilirsin dedi ama ben cok korkuyorum. Normal dogum hakkinda bilgi verir misiniz?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Esila2018 doğum çok kolay tabiki zor yanları var ama sancı çektikten sonra doğumda hemen oluveriyo ben 3 saat suni sancı çektim 25 dk bile sürmeden oğlumu kucağıma aldım
Bisaniye Benim sancım biraz uzun sürmüştü ama ertesi gün ayağa kalktım. Sezeryan tecrübem yok ama hep kendimi herkes normal doğum yapıyo diye motive ettim ama şöyle diyelim bence hayırlı doğum nasip etsin Allah inşallah kolay ve sağlıklı doğumlarımız olur