Shnaks Merhaba hamiş hanımlar 🖐 ben yüzyıl Cemal beye gidiyorum çok da memnunum zaten öneri üzerine gitmiştim 🍒 ama burada doktorumun hakkında hiç iyi şeyler yazmamışlar bu durum beni üzdü 😑 peki Cemal beye giden var mı varsa sohbet edelim 🤓
Deletedmom322 Shnaks yazmazlar çünkü bir gebenin başına gelebilecek en kötü doktorlar listesinde geliyor kendisi.
Shnaks Denizreyyan Cemal beyi bıraktım Pendik te Nihan Özdemir var ona gitmiştim şimdi 2. Ye hamileyim merkez hastanesin de Cihangir beye gidiyorum memnunum
Shnaks Denizreyyan Pendik de şifa hastanesinde çok iyi bi doktor buldum orada yaptım doğumumu gerçekten çok çok memnun kaldım hem hastaneden hem doktorumdan çalışanlar bile okadar ilgiliydi ki a