Arkadaşlar herkese merhaba 6 haftalık hamileyim doktor 2 gümde bir takibe aldı beni Çarşamba gününden beri kesem hiç büyümemiş doktor Pazartesi son bi kez daha bakalım dedi bi de aç karnına gel dedi büyümezse yine alıcak mı benim gibi olan var mı lütfen yardımcı olur musunuz🙏