mrwaslan Hanımlar Merhaba, Hamilelikte kaçıncı haftadasınız ? Ben 22. Haftadayım. B12 Eksikliği çıktı. Doktor BENEXOL B12 50 adet tablet verdi kullanmam için. Aynı süreçlerden geçen hamileler var mı ?
1PrensAnnesi mrwaslan b12 eksikliğim hayatımın her evresinde var hamileliktede ne yazık ki devam ediyo ama benimki ilaçla çözülmüyo 2 haftaya bi serum veriliyo afedersin salak gibi oluyorum o serumu almazsam kafam bulanıyo unutuyorum herşeyi inşallah sana faydası olur ilaçların
Sevgiii_09 mrwaslan bende iqne vuruluyorum.1. Bebeqimde tuq tuq kan ilaci kullanmistim.mutlaka kullan doqumda coookkk halsiz kalirsin.ben kullandiqim halde yerlere yattim zor tuttular
Meltem3421 mrwaslan ben dahiliyeye gittim dahiliye doktorum b12 çok düşük dedi benexol verdi kendi doktorum onu kullanmamamı söyledi iğne verdi bana şuan iğne vuruluyorum