Bsr57 Merhaba kızlar 17+1 haftalık gebeyim bugün aniden sol kasigima şiddetli bir ağrı girdi ve 1 2 dakika sürdü şimdi iyiyim ama neden böyle oldu bi bilgisi olan var mı?
Bebek-geliyor Bsr57 merhaba bende 15+2 bana da çok oluyor. Bıçak saplanması gibi veya kramp gibi aniden oluyor. Benim düşük riskim var ve plasenta ön tarafta olduğu için dedi doktorum sizde doktorunuza danışın.
EB1661 Bende 17+6yım arada banada oluyo gaz diyolar hep sorun yok diyolar ama gazımda olmuyo bende normal sayıyorum artık özellikle gece yatarken belkide uykulu yatış pozisyonumdan anlamadım
Bsr57 EB1661 ilk gebeliğim benimde belki de evham yapıyorum bilmiyorum 🤷♀️umarım sık sık olmaz çünkü çok canım yanıyor