yamacalimoms Kızlar ben 32. Hafta raporumu bıraktım dün , bundan sonra maaşım düzenli yatacak dimi? Hicbisey bilmiyorum ilk yılım beni bilgilendirirmisiniz? Süreç nasıl işliyor ? Doğum parası vs yatıyor mu?
Hypatia yamacalimoms merhaba,doğum parasıyla ilgili bir bilgim yok ama zaten 16 hafta yasal iznimiz var,her türlü yatar maaşınız
babysevgi yamacalimoms memurlara doğum parası yatmıyor cünkü zaten 4 ay tam maas alıyorsunuz . Özel sektör almıyor bu yüzden toplu doğum ğcreti alıyor