Kızlar dün bi arkadaştan duydum aktarlarda Fatma anamızın eli otu varmış ve doğum sancılarımız başladığında onu bir suyun içine koymamız lazımmış bizim sancılarımız oldukça ot açılmaya başlıyormuş ve bizde de açıklık oluyormuş. Doğum bittikten sonra da suyun içinden çıkarıyoruz ve ot tekrar eski haline dönüyor bu şekilde rahmimiz de eski halini alıyormuş aranızda bunu deneyen bilen var mı?