Arik Sol göğüs kafesim de ağrı var birazcık hareket ettigim de hemen yoruluyorum kalbim çarpıyor duşta nefessiz kaldım kalbim çarpmaya başladı. 14 haftalık hamileyim sizce neyden kaynaklanıyor yaşayan var mı
busra4299 Arik dün aynısı bendede oldu sabahtan akşama kadar kalp krizi zannettim valla çok kötü bir agrı bende 7 haftalık hamileyim
malatya4444 Normal bn 21 haftalik olmak uzereym arada bendede oluyo tansiyonun dusuyodur büyük ihtimal 8 lere kadar düsüyo benm büyuk tansiyon
Arik busra4299 bende cok korktum hala devam ediyor kalp krizi mi diye korktum dün akşamdan beri devam ediyor gece de çok ağrıdı
malatya4444 Arik saol ama sende korkma tansyondan o bi kere gece 8 e 4 e kadar dustu beyin kanamasi falan geciriyom sandm heryer dönüyodu resmen tuzlu ayran ictm yattm dinlendm de gecti