Ilovemybaby Merhaba. Göğüs uçlarım sıkıntılı. İkisi de yok. Biri yıllardır çıkmıyor. Bu markadan aldım. İlk defa kullandım. Çıktı. Ama çekince hemen içeri kaçıyor. Hiç öyle çıktığı gibi kalmıyor. Saniyesinde hem de. Ben bu sorunu nasıl halledeceğim?
Bebek-geliyor Ilovemybaby merhaba bende de aynı problem var kimileri gümüş kapak kullanın diyor. Videodaki gibi denemedim ama doğuma yakın eğer uçlanmazsa enjektör veya gümüş kapağı denemek istiyorum.
Ikizlerr Benim de yok canım ama bebeğim cok güzel emiyor. Başta silikon uç kullandım küçükler diye ama sonra gerek kalmadı. Ucu olmayınca hem memeyi daha iyi kavrıyor
ikizzannesi Yakin bir arkadaşım avent in göğüs kalkanını doğumdan bir hafta once kullanmanın göğüs ucu oluşumuna yardımcı olduğunu söyledi Bende almayı düşünüyorum.