Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim. Dün kontrolümüzde bebişin 2500 gr olduğunu söyledi doktorum. Böyle kilo olmaya devam eder haftasını beklersek iri bir bebek olacağını söyledi. Zorunlu sezeryan olabilirmiş fakat bn sezeryan istemediğimi söyledim. O zaman Daha erken bi zamanda suni sancıyla doğumu başlatabiliriz dedi. Suni sancı anladığım kadarıyla çok zor oluyor fakat normal sancıyla arasındaki fark nedir bu kadar korkuluyor onu anlamadım ? :/