Ayca6868 Son adet tarihime gore 30+3 gunluk hamileyim ultrasonda 33+2 cikti 3 hafta onden gidiyor bebek gizli sekerim falan yok 1 haftada 500 gram aliyomus bebegim doktora sormayi unuttum dogumda erken mi olacak yani 33 haftayi mi.baz almaliyim yoksa 30 u mu
Mervee09 Ayca6868 canm benmde iki hafta önden gidiyodu baya stres yaptm bende şeker falan da yok doktorum sıkıntı yapma o alcagı kadar alıyo zaten sonra duruyo demsti şeker yoksa eger gercektende öyle oldu bi sonraki kontrolde pek almamıstı sadece bi hafta önde suan dedi dün gittim yine pek almams haftasını yakaldı gibi bişey stres yapma yani bide ultrasonda yanılmalar olabiliyo
Sinemcetin20 Ayca6868 30 baz alırlar ama kilo coksa bebegin ozamn dogum yaptrirlar yuksekse kilosu cocgun mesela doguma kadr 4 kiloyu gececekse
Ayca6868 Mervee09 anladim canim ama kafam karisiyor benimki basindan beri 2 hafta onden gidiyodu bu hafta 3 e cikmis
Mervee09 Ayca6868 canm hiç olmadı sezeryanla alırlar bosver takma kafana sağlıkla doğsunda önemli olan o
DamlaNur29 Ayca6868 35+2 3200 kilosu canım benimde 2 hafta önde kilosu ama son adet tarihini baza alıyor doktor korkma yani
Minikannesi00 Ayca6868 32 de 2.150 idi canım sonra 35 te 3.250 oldu . En son 37 de 3.600 dedi doktorum 38 de 4 doğdu
Minikannesi00 Ayca6868 yok canım tabiki benmkine bakıp tahminde bulunamayız her bebek ile anne özel ve farklıdır😌