sare55
ezgikara5342 kızlar bende 30. Haftamdan beri şiddetli bir sekilde bel ve kasık ağrısı çekiyordum bazen yataktan kalkıp yürüyemiyordum sadece ılık suda biraz geçiyordu. Sürekli suda da kalamıyordum dün doktora gittim 35. Hafta kontrolümüz vardı. Magnezyum verdi doktorum. Ben kullanmamıstım. Kalsiyum ve protein değerlerimiz düşükmüş bebeğimle. Sizde mutlaka doktorunuza danısın ben çok pişmanım ağrıları çekiyorum suan inşAllah su saatten sonra kullandığım magnezyum işe yarar. Süt yoğurt ve tiksinseniz bile yumurtanızı muhakkak yeyin. Allah yardımcımız olsun.