esii2020 Merhaba kızlaaar hamilelikfe sucuk yiyeniniz oldumu iyice kızartıp ? Bazıları yiyo bazıları yemiyo kafam karıştı acıkcası 🥺
MinnakLiva esii2020 Ben organik pastörize olmuş sucuk tahmin ediyordum, market sucukları sadece hamilelikte değil genel olarak da zararlı canım 🌸
corekotu_1 esii2020 ben yedim canim sucuk sosis pastirma kizartip. Ama bi kac sefer cunku artik pek canim cekmiyor
Serifeisitmir esii2020 canım been hiç yemedim öyle canımda istemedi bir iki kere istedi ondanda pizza yaptık sadece hamurunu yedim kokusu geçiyor diye sunucuda aynı şekilde yumurta ile yapıp sadece yumurtasini yedim
bburcu esii2020 yemediğim şey kalmadı 😶 abartmadan yedim her şeyi iyice kızartarak ama dikkatli olmakta fayda var
Duyguunazz Bende yedim canim sadece salam pastırma yemedim sucuk yedim bol bol. sosisi nadir de olsa yedim sucuk hep yedim ama
Imfromlastnight Sadece Cumhuriyet marka sucuk alırdık iyi diye. Onu kızartıp yedim 3-4 defa. Pastırmada sadece Namlı’dan alıp yedim onu da kızarttık.
Babyy1S esii2020 ben yiyorum fakat sabah kahvalti da özel olarak yemedim hafta da 1 kez dominos pizza yiyrz onun icinde yiyorm bir sorun olmadi hiç