Elif0 Bebeğiniz iyidir inşallah. Ama hiç hareket etmiyor değil, az da olsa ediyormuş endişelenmeyin. Ben 41. haftada doğum yapan biri olarak yazıyorum hareketleri 16.-17. haftalarda hissetmeye başladım. Doğuma kadar en az 23-24 hafta hissettim diyebiliriz bu haftaların her biri birbirinde farklıydı bebeğim. Bazen yavaş bazen hızlı bazen fazla bazen az. Bazen merak ettim bazen dursun diye bekledim. Hep aynı olmasını beklemeyin endişe ikiniz için de iyi değil 🐣