Seda8308 Canım doktorum prof ,bana fitil şeklinde kullanmamı söyledi. Ağız yoluyla alma çok fazla yan etkisi oluyor , kafamı kaldıramamıştım ben
Lulay zepbjk yok canım 25 haftaliktim gittiğimde sancim vardı o yüzden verdi ayın 2 sinde kontrole gidicem o zamn belli olur sen kaç haftaliksin
zepbjk Lulay 20haftalığım bende geçen haftadan beri kullanıyorum çok az lekelenmem oldu ilişki sonrasıdır içerde bi sorun yok dedi ama bn belim kasıklarm ağrıyo yinede dynce devam et kullanmaya demişti
EliffCandan Lulay bende paso uyku yapıyo o yüzden gece yatarken alıyorum sabahları da fitil olarak kullanıyorum zaten reçetede gece yatarken kullanmanız daha uygun diyo🌸
Kubra80 Lulay baş dönmedi ve uyku yapıyor halsizlik ama çok uzun saatler sürmüyor du benm bas dönmem 1 saat filan oluyordu zaten uyuyordum hemen bde gece yatarken Alman daha iyi olur ya da fitil şeklinde kullanmamak ben fitil şeklinde kullanmadım sürekli agzdn aldm ama fitil olarak kullanmak daha faydalı demişti doktorum
Tubasahra Lulay Ewet bende sabah akşam kullanıyorum hap olarak aynı şekilde çok baş dönmesi halsizlik yapior
Fr170320 Lulay Canım çok normal yapması baş donmesi uyku yapıyor o hap bende kullanıyorum bende de aynı şekilde yapıyor ama alıştım 💁🏻♀️🌺
Gamzelinur Lulay vajınal alırsan daha etkılı ve baş dönmesı yapmıyor agızdan alınca yapıyormuş ben çok kullandım vajınal bisey olmadı
Ebru2403 Gamzelinur vajinal olarak yatarakmi attınız yoksa oturuken falanmı bende kullanıcam vajinal ama daha başlamadım
Gamzelinur Ebru2403 yatarak.ayagına yukseklık yaparsan daha iyi olur ve hemen kalkmıyosun hemen wc gıtmıyosun 15 dk en sz uzan