Merhaba herkese 🌸 bugun kontrole gttık 33+1 deyız hersey normal ultrasonda doktorumuz bebekte over yanı yumurtalık kısti gördü bendede sureklı olan bır kıst yumurtalık kisti ama dogum kontrol hapı ıle gecmıstı kaybolmustu zaten bu kistler kendıne kendıne kaybolan bır kıst. Ama kucucuk bedende 1 cm lık over kisti benı bıraz dusundurdu doktorum sorun olmayacagını takıp etmemız gerektıgını soyledı aranızda yasayan varmı acaba ıster ıstemez anne olarak endıselenıyorum 😒