Selam kızlar aklıma takılan birşey var bilenlere sorum olacak 39 haftalık kızıma hamileyim iki oğlum var onlarda çok kilo almıştım birinde 25 birinde 15 derdin ne diyeceksiniz şimdi 😂 şimdiye kadar bu hamileliğimde 5 kilo aldım son bir ayda hiç almamışım tabi iyi bişey bir yandan ama bu çocuktamı kilo almıyorki beslenmem iyi sadece şekere dikkat ediyorum gebelik şekeri yüzünden , benim kilo almamam bebeği yada gelişimini etkilermi bunu merak ediyorum kilosu önemli değil gelişimi güzel olsun yeterli benim için (doktora haftaya gidicem )