Anneler bebeğim daha önce de karnımda kısa kısa sürelerde mesela 2-3 sn titriyodu,sanki cep telefonu varmış gibi...2-3 saat öncesinde bişeye sinirlendim ağladım ettim, şimdi eskisinden daha uzun süreli titredi hıçkırık olmadığına eminim bu ne sizce? Doktoruma yarın gidicem çok korkuyorum